God jul!

Hej hej!
Enligt traditionerna så öppnar vi alltid en present när vi precis vaknat. Och idag när jag vaknade tog jag första bästa paket och där låg det en MOBIL :D en såndär Nokia Xpress Music 5310 kan någon Gissa hur glad  jag blev? Jag har ju ingen mobil för min älskling gick sönder :( men men och min lilla syster fich SIN STAR med ABBA kul kul! så vi har suttit hela dagen och sjungt ABBA :) haha
aja nu måste jag duscha och sedan hjälpa min mor med maten! ni får ha det så bra och 
GOD JUL ♥

Ajusste vad för snyggt har ni önskat er?

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Svar: Vad bra :D Får se om jag kan vara med er och allt, blir nog myyys :D



Kram och godjul <3

2008-12-26 @ 14:21:41
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0