hej hopp

Har typ sovit från tre till nu så jag är dunderpigg! Nu ska jag packa och sätta mig på en buss och åka till petson. Ett problem bara :P vet inte vart hon bor vet villken station men inte vart så, jag får säga till att möta upp mig :P Fick betygg idag och blev inte så glad det stog IG IG IG IG IG haha nej jag skojja bara :) det stig VG och ett MVG och 3 G :P så jag blev ganska glad. efter skolan gick jag till teatern och testade min fina outfit som jag ska ha på mig! jag måste säga en sak jag kommer svettas som en GRIS jag ska ha vinter kläder så kommer ha ganska tjocka. ush jobbigt men men . nu ska jag nog gå och packa klart syns imorn :D tar med kamera så får se om det blir några shnygga bilder :P

puss och kram skummbanan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0