Åh så glad jag blir!

Kom hem från älskade Sara ett tag sen och såg att jag hade massvis med komentarer som jag inte kunde låta bli att svara på! Så blir man ju super gla i hjärtat! Hade många personer som hade varit inne på min blogg och så! Super glad! :D

Som sagt så kom jag hem från sara inte länge sen och nu sitter jag och kollar på TV. Hade tänkt duscha för lääänge sen men har lixom inte orkat. men snart när detta inlägg är klart så ska jag. jag lovar!
Hos sara hade jag suuuper kul! I lördags skrattade vi massvis, skatade (skateboard) och käkade mycke glass! :D uhh så kul och idag så hade saras ortoligt roliga grannar BBQ fest, det var sjut kul och gott! Hoppas på fler sånna roliga dagar! 

Nu ska jag sluta! Ska duscha jag lovade! :D

Hej då alla söta!

P.s JAG ÄGER PÅ ATT SKATA! :D D.s


Den här låten är underbar!  Älskar den! <3

Kommentarer
Postat av: phiie

tack! ok, jag har nyss tränat... skönt :)

2009-04-27 @ 21:07:22
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0