Twilight

Haha ja jag och Weronika kollade precis klart på den. För henne var det första gången och för mig typ 100 gången jag såg den filmen. Men jag blir alltid så uppspelt när jag ser Edward Cullen och hur han rör sig och pratar men blir bara så kääär i det! Haha ni vill inte veta hur jag sitter när jag kollar på den filmen En liten gris kan nog intyga det(a) Jag baaara längtar till 2 ska komma ut! jag läste ut den torsdag natt och nu är jag så uppspelt över det! Kan premiären inte komma snart? Det är lixom 20 November typ 8 månader dit! jag får nöjja mig med att läsa det 3 och 4 boken då da :) Sen får man ju inte glömma att Harry Potter kommer ut i sommar!  det är också ett måste att se!

Idag hade jag inte så mycket för mig jag var och handlade lite med mamma och köpte konstigt nog ett par skor (igen) fast denna gång är det inga klackisar utan bara vanliga typ ballerina liknande. De kostade iallafall 200 på Stadium och är suuuper sköna. Hoppas på att det blir fint väder imorn så att jag kan ha dem när jag träffar sara:) Hon ska typ handla tyg för att sy ännu en tjock tröjja som vi gjorde i falun. Kuligt! 
Nu ska jag gå och lägga mig klockan är snart 00 och jag är ganska trött.

Puss på er små gurkor! :) <3

Kommentarer
Postat av: felicia

åh edward är min prins ! (a)

2009-04-17 @ 00:02:35
URL: http://akerstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0