Imorgon åker ridån upp...

... för sista gången. Okej för att vara ärlig så använder vi inte ens en ridå men ni fattar ... Det är sista föreställnigen imorgon och det är faktist lite sorligt för att det har varit så kul att göra Corpse Bride men det kommer ju nya föreställningar. Och nästa termin ska vi köra "eget" eller vad det nu kallades :) Kul kul.

Idag hade vi 2 stycken föreställningar det var ganska kul och jag svimmade inte så det var ju bra. Jag har äntligen lärt mig att leva mig in i rollen så det och också ett plus! Jag vet inte vad jag ska säga om föreställningarna för att jag kan knappast sitta och säga vad jag gjorde fel å så. men jag kan säga att jag måste tänka på att LEEEEEEEEEE speciellt på danserna för det är ju ganska viktigt och kicki bara tjatar och tjatar. så sista måste nu bli den BÄSTA! :)

Nu sitter jag iallafall med Te och levande ljus och bara vilar jag är helt slut och varje muskel bara värker inte kul. men det är ju ganska skönt att kroppen äntligen får röra på sig :) Vad gör ni då? hur har er dag varit?  

nu ska jag kolla på nån film vilken det blir har jag inte en aning om men vi får se.


PUSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0