natti natti

Jag vet att vissa av er kanske tycker jag är knäpp som skriver natti natti klockan 23:15 men det är sant jag ska gå och lägga mig måste vila upp mig inför THE BIG DAY på onsdag :) ni som följer bloggen vet vad jag menar men för dem som inte gör det så säger jag det nu jag ska ha uppspel med musikalen :) Vet ni min dag har varit SUUUUUPER även fast jag inte gjort så mycket så känner jag att jag kan gå och lägga mig med ett smile på läpparna :)
ajusste jag fixade till min lugg nyss jag märkte att när vi sov hos C så hade jag 2 långa hår klumpar(?) (jag vet inte vad jag ska kalla det men det är när det är när flera hårstrån är på samma plats så att det ser ut som ett stort hår strå typ )
de 2 hängde iallafall ner för mitt ansikte och jag fick damp på det så jag tog fram saxen och rättade till den :)

Har ni nån BIG DAY under veckan?



GOD NATT SOV SÖTT!


P.s ni borde se filmen Sydney White den är jätte söt :) D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0