sovit hela dagen

Hej allihoppa!

Förlåt att jag inte bloggat men jag har varit sååå trött! När jag kom hem från Sara gick jag först och duscha och sedan la jag mig i min stora sköna säng! Och jag sov och vaknade vid 8  kollade på så ska det låta med Brolle och sen bakade jag med min lillasyster. och så har internetet krånglat så jag har inte kunnat logga in och skriva förrens nu..

men men igår firade vi ju SARA!!! :) det var jätte kul! Vi lagade tacos, sminkade varandra och kollade på film. Höjdpunkten var nog när jag Alice, Cassie och Alva skulle "bara" hyra film och istället gav vi oss ut på tårt jakt! :) Tyvär fanns det inga tårtor så vi fick inprovisera! Och det blev riktigt bra! vi köpte maräng botten sprut grädde och bär! den blev jätte fin och super gooood något jag kan rekomendera!

Hur har er dag varit?

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar; Haha, oki.

nja....inte så mkt, typ åka skidor, och ikväll ska jag vel kolla på rocksystrar tror jag XD

KRAMS!

2009-02-28 @ 10:23:02
URL: http://princecc.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar: Okej... själv älskar jag att åka skidor!! men gillar inte snö =P XD



Ja, den verkar bra!! =) =) har sett lite av den, & den verkar jätte bra!! =) =)



gjort idag då??

KRAAMS!



p.s om du får 2 nästan likadana kommentarer så säger ag förlåt, min dator är ltie konstig och det blev wbbsidan kan inte visas, då visst ejag inte om den hade kommit fram XD XD bara så du vet =P XD d.s

2009-02-28 @ 19:51:06
URL: http://princecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0