god kväll

Tjohejsan alla fina : )

har precis kommit hem från Corps Bride repet det var riktigt kul idag ! Jag har bilder som kommer här nedan!
Vi fick ha våra kläder på oss det var kul! Förutom att jag fick vara mina egna roller var jag tvungen att ta över för Alice som ska spela Viktor Van Dort :P Haha blev lite svårt när Viktor och Mayhew(jag) sulle samtala haha men kul var det iaf!

Jag har laddat ner Wall-E som jag tänker kolla på nu. Ska bara fixa något litet att käka och TE såklart :)

BILDER


Snygga Tove i sin spindel kostym

Siri som Kapten Bonejangles

Helena som Hildegard och Jenny som  Emily (Corps Bride )

De 2 söta brudarna Corps Bride och Viktoria Evegl


Siri och Fancine som spelar Fru Eveglot


Har många fler bilder men orkar inte lägga upp
bloggar senare Puss ♥  

 

Kommentarer
Postat av: malin

fina bilder:) kram malin

2009-01-19 @ 11:33:29
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0