Är sjukt trött men ska vara uppe för att...

Imorn är det en spciell dag! Då ska vi sjunga Ja må hon leva till lilla mig! :) Så kul!
Om ni undrar varför jag inte bloggat är det för att min älskade Dator är sönder :( typ haha.
Men men lite update ska ni få iallafall, dagarna har gått som de har. Upp och ner men men på sommarlovet kan ju allt hända. Upp och ner för att man har tänkt på Therese och då har man ju blivit deppig och Glad blir man när man umgås med mina underbara vänner jag har! I Fredags var jag hemma hos Sara typ hela dagen Planen var att tagga till grönan kommer ni ihåg? Men det regnade, jag sa flera gånger att det kommer regna men alla sa nej då och när det väl gjorde det så hade jag rätt. Älskar att ha rätt för en gång skull! Efter vårt korta Grönan besök gick vi till sara och där stannade jag tills morgonen där på klockan 8 var jag tvungen att rulla hem fick c.a 1 timmes sömn gissa om jag var trött? Och som ni alla kanske tror att jag fick sova ut men NEHEEJ då jag var tvungen att städa och hålla på för att familjen skulle komma förbi och fira mig tidigare eftersom ingen skulle kunna göra det imorn... Så ja gissa om jag sov bra när jag väl skulle gå och lägga mig? haha och idag har jag bara TAGIT DET CHILL skulle umgås med sara idag också men så blev det inte. 
Imorn kommer flickorna och vi ska käka middag och ha det allmänt mysigt. yeey! ska försöka få mamma  att köpa lite god glass för jag kan ju inte leva utan det haha :D
ajusste nu när jag loggade in och kollade på besöks antalet blev jag bara så glad från de typ 10 besökarna jag hade dagligen kom det upp till 25 ena dagen och idag var det tillockmed 59 fan va gla man blir.

Har ni gjort nått kul? <3

H
ej då ha det så bra<3

p.s tess tänker på dig dagligen, läser tidningen och försöker hålla tårarna inne saknar dig som fan d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0