Gamla stan och kostymnisse

Hejsan.

Dagen efter kabaret skit vilka känslor och hur underbart! asså jag kommer såå sakna HELA årskursen! Vill ni se hela Cabareten så går ni in på YOUTUBE och söker på Kabare09 så får man se alla! Mitt och min grupps nummer är surflåten. haha men den bästa är IG LÅTEN lyssna på den hellt underbart!

Idag var det iallafall en hellt önödig men ganska mysig dag först så var vi i Kunskapsgymnasiet i Globen och kollade på nån utställning om miljön och så. Senare så åkte vi till Gamla Stan och fick frågor som vi skulle svara på och så det var faktist ganska mys!
Efter skolan hjälpte jag min kära vän Patrick med kostym till balen på Tisdag haha och kan blev riktigt snygg haha :D det var kul iallafall nu måste jag sluta ska vara hos min moster tidigt imorn!

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Blixt

Gillade snubben, smörade riktigt bra faktiskt ;D

2009-06-06 @ 17:06:14
Postat av: nella

hhahahah, vad vuxen han ser ut ^^ :P

2009-06-06 @ 18:41:55
URL: http://nellabus.blogg.se/
Postat av: Blixt

Gubben har växt upp :)

2009-06-09 @ 00:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0