Hejsan!

Sitter här och officellt TRÅKAR det är inte ofta det händer eftersom jag är ganska flummig som person och har lätt att sysselsätta mig men inte idag jag har till och med testat med att sätta på musiken på HÖGSTA volym och sjunga med för full halls. Det var kul i början men efter en stund kom mamma in och sa att sänka musiken eftersom jag inte är hemma själv. Men mamma har gått och snart går pappa med lille bror så då är det fritt fram med musiken och skrika på! Because nothing else matters :) haha!

Sen kanske jag kan slå en plingeling till söta Cässie och fråga om hon vill hitta på nått ;)

Nu måste jag sticka lilla syrran måste ha datan...  PUSSSSS <3


Nothing else matters - Erik Hassle  I love it! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0