Goodbye



Ja Hej hej på folket i den stora världen! Vet ni hur svårt det är att blogga igen efter att inte bloggat på så länge? Jag har börjat flera gånger men den har det bara varit hellt konstigt. Men jag tycker att jag borde blogga lite idag eller i stort sätt den här veckan för att jag åker till falun på måndag sista falun SNYFT! Det har varit många roliga gånger på det stället. På Fredag skriver jag mer detalierat var jag gjort under veckan för jag tycker inte att det behövs just nu. Det var Nationella i engelska idag, Själv känner jag att det gick ganska bra jag ordbajsade så det kanske inte gick så bra ändå... Eh vi får se :) Imorn ska jag ha prov i No inte så kul och på kvällen är det minnes stund för Daniel klockan 18 i Quo Vadis om någon mer vill vara med! 

nu ska jag plugga. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0