MVG i spanska. Here i come!

Hejsan!
Japp det är sant. Jag är ett brev ifrån att få MVG i spanska och lyckas jag med det här och de 3 andra ämnen jag satsat MVG på så har jag 4 stycken i potten. Det är ju ganska nice! Jag går i kunskapsskolan och där arbetar vi med steg. Under år 6-9 ska man hinna med 35 om man vill ha MVG. det var lite kort om hur vi arbetar.

Imorgon ska jag kanske börja ta lite bilder jag ska prata med bildläraren och han ska hjälpa mig och komma på vad jag ska fota... så det blir ganska kul! Jag älskar att ta kort så jag kommer nog gilla det :)

Idag har jag varit jätte duktig och redovisat spanska och gjort nationella prov (muntliga delen) i engelska! och båda gick faktist riktigt bra!
Hur har er dag varit?

Nu måste jag tyvär sluta för jag har blörjat läsa Twilight på engelska och kan inte sluta! Det är jätte bra! :D

Hej då<333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0