hejsan!

Det var ett tag sen jag bloggade men kunde faktist inte göra det tidigare för att i Tisdags så hade jag tjejgymapan vatten mig med vår snygga lärare! :P sen så kom jag hon sjut fort lämna lite saker sen åkte jag till teatern för att kicki ville ha hjälp med småbarnen som skulle spela upp deras lila teatern. Så de behövde klä på sig och sminkas samt fixa håret och det fixade jag :) Sjukt kul och de var alla så snälla och söta! :) funderar på att kanske Praoa på teatern om jag inte hittar något annat. Sjuukt kul var det! Sen kom jag hem ganska sent så jag somnade direkt.

Igår var det skola kom nästan försent. Men sen stannade jag ganska länge för att jag och några till övade med musik Stina för att vi ska sjunga solo på Kabaren vi har i skolan i Juni. Jag ska sjunga Shackles med Mary Mary en sjukt rolig låt att sjunga. Iallafall sen kom jag hem en snabbis och duschade och packade för att sedan ge mig iväg till min teater. Jag var tvungen att vara i tid för att Anna (som går i min teatergrupp) spelade upp en annat teater föreställning som heter Det Susar i Säven och den var skit bra. Senare träffade jag Carro Som hade glömt sina papper hos mig så hon ville ha dem så vi träffades en stund. Senare kom Cassandra, Sara och Diesele jag skulle nämligen hem till Cassie och sova. hihi

Idag vaknade jag hemma hos Cassie vi hade studiedag så det var fett soft! Vi kollade på Vänner och hade det jätte mysigt. Sen ringde mamma och sa att jag skulle komma och pröva några tröjor till konfirmationen som är redan NU PÅ SÖNDAG haha. Vi hittade en sen ringde min lilla syster och sa att vi skulle vänta på henne inan vi åkte hem så jag och mamma luffade runt lite vi köpte ennu en till Bh till mig sedan gick vi och solade solarium. Jag var lite osäker på om jag verkligen ville sist jag solade var det ju nån snubbe som betalade för mig så att jag låg och grillade i typ 30 minuter, snacka om att jag var röd.

nu ska jag sticka ska plugga till SO provet imorn!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0