Rom om några dagar!

Hejsan! om 4 dagar bär det av till Rom 4 DAGAR! man ba va?! haha:) Det har gått fort!

Aja jag konfimerades ju i söndags och det var ju okej. jag kan inte säga att det var underbart eftersom det var så mycket som hände så det vart strul och så. Men vi var och käkade på restaurang och det var superskojj mamma tog oss till en asiatisk buffe där det fanns från sushi till oliga super goa grytor! mums!

Måndag och Tisdag var det skola inget speciellt hände plugg och skit.

igår (onsdag) låg jag hemma heeela dagen jag har tvär blivit förkyld så jag pratar som en gammal gubbe och jag kan inte andas! så jag sov typ mer en halva dagen skönaste var nog duschen inan jag gick och la mig.

Idag var jag inte heller i skolan jag kännde mig pissigt värre när jag vaknade imorse men senare underdagen så blev det bättre så mamma sa att vi borde kolla saker till resan jag behövde tydligen massor med grejer som byxor bikini och skor! vi hittade allt! haha Sara! Linnet på bilden är hellt underbar den borde inköpas av dig och Cassie!  Den är fluffig och typ som din AA

Nu ska jag sticka ska kolla på lägenhet i stureby med mamma. Imorn måste jag till skolan!
 


Bikini överdel: 79:90 H&M
Bikini underdel: 98:90 H&M
Converse: 600 Stadium
Mjukis pirat byxor: 198 H&M (supermysig!)
Linne: 79:50 H&M  (SUPERSKÖNT)
Jeans: 398 H&M

Kommentarer
Postat av: Cassandra

ÅH! Allt var så himla fint :D Jag måste köpa ett sånt där linne. Eller flera.. hähä! :)



Läve ya! :) <3

2009-05-14 @ 20:52:17
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: sara :)

finfina saker hörru :D det är inte samma sak i skolan utan dig så kom imorn!! ANNARS ^^ <3

2009-05-14 @ 21:59:27
URL: http://sarabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0