Halli Hallå

Hur mår ni allihoppa? Jag mår skit.. Jag har ont i huvudet och halsen och det känns som om jag är på god väg att bli förkyld.. men får väll kurera mig senare :) Nu måste jag i alla fall plocka ordning lite saker i rummet käka frukost och sen ta bussen mot stan! Idag ska de flesta i skolan ses för att säga Hej då till Eric som åker tillbaka till USA imorn... Hans tid har varit kort här i Sverige men hoppas att han har haft det bra i alla fall! :) Efter det ska jag och Anna till högdalen på SSU träff en stund och senare vidare hem till moi vad vi hittar på här är inte bestämmt än. Men imorn ska vi simma i alla fall! :)


Dagen då vi var med Eric i stan och "badade" haha

Jag hör av mig senare nu måste jag ta tag i rummet! :) PUSS HEJ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0