<3

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEj <3 haha
kikade nyss det var exakt en månad sen jag skrev i bloggen.haha  dom få som har läst den förlåt :) men jag har redan sagt att jag inte är så duktig på det :) som Unikacassandra på bloggen. iaf har lite hänt jag har ingen hund längre (fan också) och min kompis (17 år) har blivit me barn och tänker ha kvar det. hon vill att jag ska vara gudmor. det värkar ganska kul men hennes pojkvän(dom har varit tsm i ett helt år) tycker jag är för liten. HAHA det är inte jag som har varit så klumpig och gjort  henne me barn DE båda vill behålla det fast det är ganska farligt för hon har anorexia hon kommer vara under ständig bevakning ... "vem vet om jag kan bli me barn i framtiden nu när jag har chansen att få en unge måste jag ta chansen " sa hon till mig. jag tycker det ett ett dumt beslut för nu kommer hon fan inte ha ngn framtid alls"/ men det är hennes liv och ja hon gör va hon vill.

skolan har ju ofc börjat så nu är det bara att jobba jobba jobba:) haha ska höjja mig i flera ämnen och det blir stessigt haha
nu har jag fått bärbar data på mitt rum så nu blir det fler och fler inlägg.

hejdåå ♥


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sötnos, jag kan fixa den typ i helgen, i promiese :) Och tror jag kommer imorgon, men vet inte om jag cyklar... annars tar jag den typ tio i alla fall!



I LOVE U <33

2008-09-04 @ 17:43:37
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0