hepp hepp

jag kollar på min klocka och den har precis paserat 14 oj va länge jag sov :S jag är sjuk så jag ligger har i min säg och försöker plugga men det går inte så bra. för när man hostar, har feber, ont i örat och tänker på andra saker som vad ska jag göra i helgen lr va mina kompisar ha för sig nu då är det inte så lätt att plugga. men men. nu SKA jag plugga jag måste annars sätter de IG på mig direkt fan :s måste jobba Español och det går inte så bra.

slänger in dagens låt senare.

puss ♥

Kommentarer
Postat av: nella

jag har ett najs förslag på vad du kan göra i helgen. :) du ska bli frisk (akta dig för mediciner, de ger biverkningar:) och ha filmkväll, med mig, sara och sarah :D ;)

2008-12-11 @ 20:25:56
URL: http://nellabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0