Skolavslutning

hej hej! jag vet att jag inte bloggat på lääänge men nu ska jag fixa det ! Det är gulligt att folk skriver till mig ändå. som på msn eller komentarer här :) ajusste måste bara på peka att jag för första gången i "blogg liv" hade 60 besökare en dag. fast jag tror inte på den där statestiken längre för att när jag hade "frågestund stog det att jag hade bara 10 besökare danna dag men det var typ tre gånger så många mail i min inkorg.

Iaf så har vi avslutning idag :D äntligen har ingen aning om vad jag ska ha på mig (a) men vi börjar tio så har lite tid på mig sen klockan ett ska jag åka och pröva mina scen kläder hoppas att jag hinner. Ikväll ska jag till Petronella och sova där :) först är det film med sara och imorgon ska jag till IKEA.

nej men nu måste jag dra :)

hej då ha det så bra <33333

Kommentarer
Postat av: nella

jo du, jag tror det med bikinin skulle vara väldigt uppskattat? paradis-ask, tack! ;) förslag på film till ikväll? :)

2008-12-18 @ 12:14:46
URL: http://nellabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0