<3

hejsan.
jag vet att jag inte bloggat men jag pallar inte sitta vi datan och blogga så mkt.
Aja iaf så har Monica älsklingen kommit hem <3. hon sa till mig att hon skulle komma hem från malta den 11 typ idag ?
men hon skojjade med mig och kom hem som hon skulle komma igentligen. den 9 juli vid typ klockan 3-4? men jag visste inte ngt om det. hon ringde mig under dagen och då trodde jag så klart att hon ringde från malta så jag fråga massa om vädret å så. haha sen satt vi och snackade klockan typ 23:00 /23:30 då sa hon att hon skulle träffa en kompis å så. sen helt plötsligt knackar det på mitt fönster när jag kollar ut vem är dt som strår där? ingen annan en monica. jag blev jävligt glad måste jag säga.! den 10 juli gjorde jag inte så mkt jag var hemma hos monica och myste jag kliade henne som vanligt vi snackade om allt möjligt och ja det var nog det. och idag har jag inte gjort ngt det har varit en deg dag. förutom vid 12 tiden när jag tog en Powerwalk med Zelda älsklingen. annars bara degat:)

Ha det bäst ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0