hejhopp

nu vet jag att jag inte ska sitta i solan sa lange. jag har brant ryggen och det svider!! haha
igar var vi i kyrkogarden och kollade pa morfars grav. forsta gangen jag var dar sa det var lite ledsamt. sen akte vi till mormor for att lammna Zelda och samtidigt fick jag veta att min barndomsvan som sa forut nar vi var ganska sma att han ska gifra sig med mig. jag fick veta att han har akt in pa BARNHEM! fan da jag snackade med han om det att om han inte skoter sig battre kommer han aka in pa barnhem.  fan da och jag vet inte var det ar och jag vet inte hur och nar det var stackarn...
idag ska jag ut i skogen och plocka blabar och svamp :) nu maste jag ga min tur att duscha. ha det bast   /Karolina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0