hello

hej hej alihopp 
 som sagt sa ar jag i polen sa jag har inte aao (me prickar) :P haha
iaf sa kom jag till min moster igar kvall och vid typ 20:00 och en halvtimme senare sa mina kusiner att jag ska med dem pa brasa. som borjade klockan 21 haha sa jag duscha och vi gav oss ivag. JAG HADDE SKIT KUL MASTE JAG LOVA!!!! vi ska inte ga in pa detalier nu for att det ar massor jag lagger in bilder senare pa min bdb nar jag kommer te sv. vi kom hem fran brasan klockan 4 pa morgonen efter att ha lekt kurragomma i kolmorker. haha :) idag sen klockan 12 har jag bara legat och stekat i solen det ar 30 grader har tror att jag kommer do snart :P nu maste jag tagge ''ganget'' fran igar ar har och vi ska gora lite saker:) ha dt bast saknar alla szhompisarna i sv. <3333333333333


Kommentarer
Postat av: yohanna

trevlans :)

2008-08-18 @ 09:11:41
URL: http://yohaannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0