hej hopp gummi snopp.
igår åkte jag och mamma till Länna på kamera jakt :) men vi hittade bara en enda jag ville ha en 10 mpx och så men otur  som jag har fanns den inte -så klart så vi åkte hem. sen var det nog inte så mkt mer under dagen. lr jo det var det ju. jag hittade min uråldriga trasiga digital kamera så jag tog några ego bilder(lägger upp sen)
sen idag gav jag mig ut igen fast den här gången till stan. jag hittade jag ett par kameror jag ville ha till slut valde jag en röd liten rackare från NIKON (lägger upp en bild sen). efter det så ringde pappa och sa att jag skulle hämta min lilla syster från fritids och när vi var påväg till apoteket(skulle hämta en sak) mötte vi några. villka då? Jo FinasteAmanda och SötasteCarolina i Farsta Centrum. Vi gick och satte oss på Majas cafe och "fikade lite". Vi pratade om lite allt möjligt från bögar som är experter på att kyssas till svarta över grillade korvar :P haha det var underbart. jag vill bara säga en sak. tack för en UNDERBAR efter middag tjejer!  nu måste jag gå ut med min lilla älskling Zelda så jag säger bara.

ha det gött ! ♥

ajusste bilder:

Jag var jävligt uttråkad :) <3




Och det här är min fina kamera :)



puss och kram ♥


Kommentarer
Postat av: carolina

haha tack så mycket själv sötnos :) , hade riktigt kul som ni alla kanske märkte haha (a)<3333

2008-06-26 @ 23:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0