hej hej hej

sitter här och märker att jag bloggar inte så mkt längre men det är ju för att det är sommar lov och jag pallar inte skriva ngt :-P haha  IAF så var jag och weronika (syrra) på bio igår (söndag) vi såg horton haha den var fett söt. sen gjorde vi inte så mkt mer. typ gick runt i stan litegranna så hära ni vet...
idag har jag havt en lazy day därför att jag har kanppt pallat göra ngt. jag satt hemma och laddade ner filmer. jag fundrade på att ladda ner Sex ant the city filmen men ångrade mig ganska fort för jag vill se den på bio så om ngn vill gå och se den me mig säg till. jag kollade på ett par filmer idag som Hairspray, Step up , step up 2 the streets(kan fan hela filmen nu för att den hadde premiär för circus 3 månader sen i polen så..) sen nu på kvällen tillade jag på SAW II jag tror jag inte kommer kunna sova nu jag är så jävla rädd kommer fan skita ner mig under natten. får typ kolla på hairspray igen för att inte tänka på den . förutom film tittandet och latandet så har jag faktist Joggat/ sprungit med Zelda (min hund ) i en timme idag. Så jag är ganska död jag är 100 på att jag har gjort många fel i bloggandet men dt bara för att jag är så trött. Mamma fråga mig idag när jag hadde tänkt att åka till Polen då svara jag torsda lr freda va fan ska jag göra här? alla är bort resta å så. jag sitter här som ett fån det är ju sommarlov förfan och jag har inte ens använt mina nya kort byxor som jag köpt med Cassie. aja får användning av dom i Polen hoppas vi.

godnatt // karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0