saknad



Det var en dag. Då det var vi 5 tjejer och inget kunde komma imellan oss vi var kompisar i vått och tort. Men en dag kommer inte ihåg datum (eftersom man vill inte komma ihåg sånna dagar) bråkade jag och en tjej jag värkligen inte ville mista. Men vad ska man göra vi bråkade och allt blev skit. Jag försökte bli sams med tjejen ett par gånger men hon är så stolt av sig så hon kunde aldrig förlåta mig. Så en dag under veckan hadde ngn ändrat hennes namn på MSN där det stod "JAG HATAR DIG KARRO :@ skojja:) " så jag frågade henne helt vanligt vad hon menade och då fick jag veta vad hon tyckte om mig. Att jag var värdelös att jag hadde subbat alla chanser jag ALDRIG havt. då blev jag JÄVLIGT förbannad. Jag hadde lagt ner hur mkt tid och massvis med energi för att försöka gå fram och snacka med henne och bli sams. men allt var bara SKIT! Eftersom det var bestämmt för LÄNGE sen att det int skulle bli ngt vi igen. Så kan jag lungt och sansat att gå vidare, hon är fortvarande sams med de 2 andra (från bilden den 3:dje har hon båkat me)  och det skiter jag TOTALT i jag älskar dom och det går inte och ändra. visst hon kan snacka skit lr försöka förstöra hur mkt som hällst men jag skiter i det TOTALT. jag lever mitt liv och jag fortsätter att leva utan henne. Jag har kompisar och hon kan inte såra mig ngt mer för det har redan gått FÖR LÅNGT! förlåt P********* men din stolthet dumpade allt. Jag älskar dig fortvarande men allt är ju bara skit så jag lever vidare utan dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0