smygfotad?

Nu kommer allas hemligaste hemligheter, framm. ALLA FOTAR MIG I SMYG VAFAN!  det är ju läskit nu har jag inte ngt privat liv längre för att det är bara foton på min överallt. de pinsammaste bilerna en så länge var hos BaraSaraas at' bdb och unikacassandra at' blogg så om ngn vill kolla är det bara att köra på då får ni ett gott skratt. haha. iaf så har inte familjen börjat strömma in en för att det är lite för tidigt för det de brukar komma vid 5 typ :) en så länge har jag fått 2000 kr av min farbror :)  . Jag pratade med Monica nyss och hon ville att jag skulle föllja med till gröna lund idag men jag vet inte om jag tänker gå för om folk ska komma för att fira MIG så kanske det inte är så snällt om jag smiter :S aja jag bloggar mitt beslut senare:) haha


och det här är jag själlvaste födelsedagsbarnet :D <3

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Svar: För om vi inte fotar i smyg vägrar du ställa upp, och du som är så jävla snygg ska join the moment :) Grättis älsklingen min, snart kommer historian upp! ;D



Puss <3 ÄLSKAR

2008-06-15 @ 19:06:25
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: nella

jag tror jag tog den där bilden för typ sjukt länge sen, kan det stämma?? :) (a)



<3

2008-12-11 @ 22:11:14
URL: http://nellabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0