sommar

okej nu har jag för en gångs skull skaffat en blogg. Är alla nöjda nu?
aja idag fick vi sommar lov fast det känns lixom inte som det. En sak är ju faktist regnet som öser ner utanför mitt fönster och det att man inte får se någon skymt av solen... men aja vad ska man göra? Det är bara och köra och hoppas på bättre väder visst? Vi fick ju våra betyg idag också. Jag blev faktist ganska nöjd men jag vet ju att jag skulle kunna göra  det bättre. Jag fick iaf 7 VG och resten G. nu är det bara jobba på under lovet( haha Yeh rigth) och lämmna in det i när skolan börjar igen.
nu ser jag att mamma kommer  med Weronica (lilla syster)  hon har också fått sitt sommar lov idag. så jag måste dra. plus jag måste fixa ngn design på min blogg ju.

Nu får ni ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0