trötter

aja efter några timmars sömn sitter jag här och bloggar IGEN. fattar inte vrf jag inte skaffade blogg tidigare :-P haha. men iaf som säkert alla vet fyllde jag år igår. och jag fick lite presenter.

Lista :
- en superfin ring (SOM PASSAR MITT TJOCKA FINGER!)
- en rosa väska
- örhängen
- halsband med "livets nyckel" och en annan amulett med en mumie typ på.
- ett hänge till ett halsband. med guldig delfin på.
- ett till örhängen av farmor.
- 3000 kr.
- perfym
- resa till Polen av mamma och pappa.

ja jag tror det var allt. men är inte säker om ngt så skriver jag till det :-)

haha iaf. mina planer för idag. hmm.. träffa Monica snart sen vet jag inte riktigt :)


Kram /  Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0