Malta



Monica.
Igentligen vet jag inte riktigt vad jag ska säga men.
Vi har känt varanndra nu otroligt länge jag kan knappt räkna bak i tiden, för hur mkt jag enn försöker komma bak finns du ALLTID med i bilden. Idag åker du till malta och jag kommer sakna dig OTROLIGT mkt. sen åker ju jag till polen sen är typ sommarlovet slut och den här sommarn skulle ju vara VÅR sommar och med en liten touch of greken of course :P .
men iaf. Monica du vet att jag alltid har varit här för dig och kommer alltid att vara det i vått och torrt . du kan ringa mig NÄR DU VILL! spelar ingen roll om du ska säga ngt litet lr stort du får ringa NÄR SOM HELLST.  Jag älskar dig Monica Selmdal och kommer alltid att göra det.
HA DET BÄST PÅ MALTA KOMMER SAKNA DIG SÖTNOS ! // Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0