Tjohejzzzan

tjaba alla blogg läsare :P haha

jo jag vet att jag inte bloggat på länge men  men ...
nu uppdaterar jag er vad jag har gjort under dagarna. från onsdag när min älskling Monica åkte så åkte jag själv till sara och var där jag skulle sova där. vi käkade Ben and jerry's tvättade kläder och kollade på SEX and the city marathon. När den hadde slutat vid klockan 00 kollade vi på Pledge this men Paris Hillton (asså sjukaste filmen no shit!) efter det (vid klockan 2 ? ) gick vi och "la oss" istället kollade vi på ennu en till film Bring it on All or nothing den var ganska kul för den hadde en del komiska repliker. när den filmen va slut  (klockan 4?) så la jag och sara oss i samma säng då började vi och brottades ett tag vi var inte ett dugg trötta. haha klockan 5 ngt så sa jag till sara att det kanske är bäst att vi går och lägger oss ett stund bara ( vi skulle till stan vid 11-12)  när vi var i stan var vi värkligen DÖDA det ända vi ville va sova. så när jag kom hem vid 16 så gick jag och la mig direkt.: ) det var inget mer under torsdan. sen på fredan åkte vi till Tierp hem till min faster för att fira midsommar. det var kul och jag kom hem typ en timme sen. å så det var ju inte så mkt mer nu är jag ganska trött för jag sov knappt ngt ..: P

God natt sov sött alihoppa <3 

P.S Ajusste min FARMOR OCH FARFAR är i sverige!!! :D 

Bilderna :






Ha dt bäst!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0