Corps bride

HEJ HOPP!!
jag har ÄNTLIGEN fått sms från Musikal gruppen jag sökte till för ett tag sen! FYFAN VA BRA! jag ska på första "lektion" på onsdag 18.00 :D
Fy va glad jag är!  Musikalen som jag ska spela i heter Corps Bride!!! hahaha



Ajusste jag glömmde tacka för alla Frågor jag fick i E-mailen. visste inte att det var så många som undrade saker om mig å så:)  lr attt det var så många som läste:O jag svarade på de flesta och de jag inte svarat på kommer jag svara på under veckan!

nu måste jag plugga. tidningen måste vara klar. plus att vi ska till Kunskapss gymnasiet  i Globen imorn sen måste jag hinna fort till min tjej gympa. imorgon blir det AFRO POWER DANCE det är riktigt kul. sen hade jag tänkt å simma men vi får se hur det blir :)
va har ni gjort idag?

Puss Puss/ Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0