Gillade du också Lars i Idol?

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.632657
här  är det en direkt länk till hans EGNA låt! den är underbar! Ville säga det först.

iaf Igår var jag på Öppet hus hos STS med Monica sen var jag på religion  sen åkte jag hem till älskade Sara och meningen var att jag skulle åka hem men det gjorde jag inte jag sov där ist :D vi kollade på film som vanlig! massor me filmer. vår kväll blev mysig som vanligt :)<3 vid klockan  2 skulle jag platta Saras hår och OJOJOJ va långt det var det ser inte ut som det för håret är lockit men när vi platta det var den ner te brösten! LÅÅÅNGT!  Oj va snyggt det var på henne också! jag vill också ha så långt hår!

idag när jag kom hem vid 4 så käkade vi (jag och min familj) och nu har dom åkt till min farbror som fyller år GRATTIS! och jag tror faktist jag tänker baka lite är på sånt humör nu:)


Va har ni gjort idag?


nu ska jag gå... Puss hej!



Update: det blev ingen bakning:( vi hade inte ägg..  nu ska jag kolla på tv:)

puss

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag förstår ;) Vi kan ses nästa helg!



Kramkram

2008-11-09 @ 23:39:23
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0