Hej hej!

sitter här och tråkar. Snart ska jag till mamma på Kappahl hon har ngn rea sak och jag hoppas på att hitta ngn fin klänning skulle nog behöva dt :). Kan ta kort om jag hittar ngt:)
Idag var det iaf skola SÅKLART under dan jobbade jag matte och gjorde äntligen klart steg 18 nu är det bara redovisning kvar och under veckan ska jag också göra 19 och så ska jag göra klart steg 20 i Svenska. Min handledare dampa på mig... haha
efter lunchen byggde vi torn med gula ärtor och tandpetare vår blev bara 60 cm men den stog ganska bra. glömmde göra klart reflektionen..:S lämmnar in den imorn:)
va har ni gjort idag?

gör en lista över veckans aktiviteter

♥ Måndag: Skola , teknik uppgift.
♦ Tisdag : Redovisa Matte, Yoga/meditaton me tjej gruppen. och dans rep med Musikalen
♥ Onsdag: Redovisa Svenskan. och Teater rep me Musikalen
♦ Torsdag: Gymnasie mänssan i älvsjö 
♥ Fredag: lämmna in 20 annars dampar matilda
♦ Lördag: vet inte vem vill hitta på ngt? 
♥  Söndag: -||-

nu ska jag åka. Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0