MINA BEN!




Hej hopp alla kära!
 nu är jag ÄNTLIGEN hemma efter en riktigt jobbig dag! Först lektioner hela förmiddan Spanska Svenska och ännu mer svenska. Efter lunchen hade vi Cirkel träning med tjej gruppen USH va jobbit han dödar oss, men jag och  Cassie kom fram till att man pallar med hela hans pass bara för att han är SÅ JÄVLA SNYGG!!! skojjar inte han är jävligt snygg och när ha råkar visa magen man ba show me more hunny? HAHA Jag och cassie hade nåra roliga repliker .
Efter Cirkel träningen bastade vi lite och hade mysigt :)
 Jag var hemme vid halv 4 och halv 5 åkte jag på DANS med musikalen. det är inte varje tisdag bara vissa. men idag var det också. OCH OJ OJ OJ va vi dansa. känner mig så JÄVLA dukig att jag kan hela dansen efter 2 gånger :D
nu ligger jag hemma och degar har ont överallt. imorn är det Idrott i skolan. hoppas på ngt roooligt :D

nu ska jag ta och duscha sen lägga en skön body lotion och sätta mig med en kopp varm the choklad och alla gymnasie pappren. måste kolla vad jag ska vällja och inte sen ska jag kolla på EUROTRIP vem har sätt den är den bra?
Låten: ehm this is halloween fick den på huvet när vi dansa

ha det så bra PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Ahh.. SÅÅ snygg! Vadå hoppas han har badbyxor på vattenmixen? Håhå, give me, give me more ;)



Puss

2008-11-18 @ 23:41:08
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Håhå, we hope. Smeexy!



Puss

2008-11-19 @ 13:11:03
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0