Musikal



det här en av låtarna som ska sjungas på musikalen (fast på svenska)

idag var det första gången i den där gruppen! Och den var underbar. haha alla var så snälla och rooliga och jag gillar det värkligen. På tisdag ska jag dit igen men då är det dans som gäller. jag frågade "ledaren" lr va man ska kalla det fröken? och hon sa att jag får gärna vara med på danserna! Då blev jag gla! Jag älskar dans!

nu ska jag gå och Sova fy va tött jag är och jag måste hinna duscha nu ush jag orkar inte:(
haha men jag SKA!

aja ha det så bäst!

P.s skriv lite om era bloggar va de heter å så för jag vill ju läsa dom också! och var inte rädda och komentera jag vet att dt är fork som läser men komenterar inte..d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0