Mys Pys

Heeej alla människor.
sitter här i min sköna säng med sara läsande Bellman boken :)
igår var vi på bio och såg MADAGASKAR!! 2:an haha den var så bra! sen gick vi hem för att hämta kläder hos sara och då var hennes granne där och han hade med sig GLASS jag som älskar glass kunde inte låta bli å smaka lite :) det var fett gott:)
ajusste innan jag träffade sara så var jag ju på Tro undervisning. det var tråkit som vanligt men det roliga var efter när jag träffade en kompis som heter DANIEL och han flyttade till Polen så jag har inte träffat honnom på jätte länge och han sa att han hade skrivit men jag hade inte fått det och idag åker han fan då!
aja nu ska vi typ gå och käka.

Puss hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0