orkar inte mer




Hej alla underbara!
jag vet mail hit och mail dit har kommit till min inkorg, många vill att jag ska blogga men har inte havt tid ork och humör till det.
en liten update under veckan. ehm gymnasie mässan i torsdags. och plugg de senaste dagarna usch det var massor me plugga måste jag säga jag pluggar nu fortvarande. efter att ha kommit hem besviken efter att ha varit på gymnasie mässan igen med mamma. Jag gick me mamma för att hon ska bedömma själv va hon tyckte om gymnasumen. men alla som var där skulle berätta om skolan var absolut inte förberädda idag. mamma tyckte att hon inte fick veta tillräckligt och att alla gymnasier sög. haha min söta lilla mamma :) nu ska vi iaf Laga piZZa och muffins och sen ska typ Cassandra komma hit och sova? men jag prata med henne nyss och hon mådde inte så bra. Krya på dig DU MÅSTE KOMMA! sötis.!

va har ni gjort under veckan? idag? som vanligt får ni svara på min mail också [email protected] . ni alla är såå söta.

Nu måste jag gå. ha det jätte bra! //karolina

P.s bilden är lite passande på mig jag känner min lite arg på frida men inte bokstavilgt bara lite på skoj visst frida? d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0