SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!



JA SE DET SNÖAR JA SE DET SNÖAR DET VAR VÄLL ROOOLIGT `HURRA!
HAHA

Hej hej alla fina!
Idag är jag på SUUUUUUUUUUPER GÖTT humör! har inte bloggat på länge men vad gör det ? haha.
jag har pluggat pluggat och pluggat! usch.. men nu är det helg och då så behöver man inte PLUGGA okej lite kanske. :P
tills på måndag ska min tidning vara klar. jag gjorde klart den sen försvann allt och sen fick jag tbx hälften
sen blev allt bara bajs. så tills måndag ska den vara klar..
DAGENS PLANER
Ehm. Klockan 3 ska jag på Tro undervisning religion å så
Sen ska jag träffa underbara Sara och vi ska på BIO klockan 19 typ men ändå. vi ska se I LIKE TOO MOVE IT MOVE IT I LIKE TOO MOVE IT MOVE IT. WE LIKE TOO MOVE IT! haha jusste MADAGASKAR 2 fett kuuul:) det värsta är bara att jag har 100 kronor och en bio biljett.
Sen ska vi hem te mig och så ska Sara inviga min nya säng(a) första kompisen som sover i den :P haha jag är knäpp jag:)

va har ni för planer idag?

nu måste jag gå ocg FIXA mig:) Puss puss// Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0