SOS!

Hej hopp!
Kom hem från Sarah för ett ganska bra tag sen. Sov hos den underbara personen med den andra Sara :) Vi lagade mat (bilder kommer nedan)  och vi hade det ganska mysigt. Vi kollade på film Love actually och Mamma Mia älskar den filmen fan :). Vi lagade  Biffar med Mozarella ost med Chips potatis till varmrätt och Banankaka med choklad och walnötter:) såååå GOTT!
på kvällen kom Sara E och sov också :)
det kommer helg bilder här nedan.

1. På morgonen åkte jag på musikal rep från klockan 9- 15 några bilden från rasten.

      

2. Hela min underbara familj.(från pappas sida)  visst kan man tycka de är jobbiga ibland men skulle inte villja byta ut dom mot något i den här världen!  JAG ÄLSKAR ER!

  


3. Bilder från Sarah!!!

        
har många mer. :)

4. EXTRA Cassandra var ju hos mig i torsdags och vi tog massor med bilder! Då kommer några av dem.

        

 

OKEJ nu kom jag på en sak, JAG MÅSTE PACKA! Ska till falun omorgon! WOOOOOOOOOOOOOHOOOOOO!!! kommer kanske inte kunna blogga. Men men jag kommer med BILDER...

Ha det så bra!!! 

Puss er Karolina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0