Värt värt värt!

Hello!
kom hem nyss från the show of chrismas med bl.a Peter Jöback, Amanda Jenssen, Jill Johnsson , Titio och några till Fy fan va bra den var asså jag och svenska artister går inte ihop men efter det här skulle jag lungt kunna tänka mig att lyssna på Peter Jöback lr Amanda J. För att höra Peter sjunga hallelujah på svenska live fick mig å smällta visst den var inte lika bra som orginalet (på engelska) men det var ändå sädara skit mysigt! vi fick sjunga allsång och jag som ÄLSKAR att sjunga gjorde det så klart. nu är jag hes som fan. det blev lite dans men klappar och en snurr å ja! ROOOLIGT var det. och det kosta bara 100 kronor med M.M kort  så det var jävligt värd å se! den får 5 av 5 möjliga noter!

nu ska jag plugga till So:n imorn. fick inte papprena mailade föräns idag så jag säger bara LYCKA TILL till mig! och sen blir det svenska. och om det blir ngn film sen får vi se.. men THE måste jag dricka SVART VINBÄR är min nya favvo mmm såååå goood.

Ha det bäst och om jag inte loggar in sen så säger jag till samtliga. SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0