hejhej

Hej!
Som jag sa igår fick jag ångra att jag gick på badet igår... men nu har jag iaf det där betyget :P haha. idag missade jag SO provet men jag mailade min handledare Matilda och hon sa att jag får göra det på höst lovet.  Jag har fårr ngt konstigt sms från Sarah idag typ : Skulle vi sova hos dig lr ngn? :P<3
VI? hos mig?Villka är vi? va snackar hon om? jag har ingen aning.:)<3 men inga vi ska iaf sova här för att jag har småsyskon och vår lägenhet är inte stor nog att några VI ska sova här. Plus att vårat område är inte så organiserat som typ Saras lr ngns med lokaler där man kan sova för ngn liten peng. ååh jag hatar det här området... längtar tills vi flyttar till hus lr ngt :)  visst skulle det vara kul om dom sov här men mamma skulle aldrig till låta:( 

Vad har ni gjort idag?   

Iaf igår så var det ju Halloween Klassfest hos min lilla syster. och om jag ska vara ärlig så var det faktist lite roligt. visst jag fick skrika lite men kul var det iaf.

nu måste jag plugga...  ha det bäst /karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0