Matlagning och 200 kronor

hej hej!
idag var jag i skolan ingen, haha jag och sara busade lite. när jag kom hem var farmor och farfar här och farmor lagade mat för fullt:) jag hjälpte henne som jag alltid gör och sen fick vi vänta en stund för att min farbror skulle komma. När han kom satte vi oss för att käka :D fy fan va gött allt var. Det var rena rama paradiset. Soppa Gryta plus grillad mat. haha när min farmor är i farten kan ingen stoppa henne, jag hjälper bara till:) under kvällen fick jag 200 kr av min farbror att gå på BIO med :) asså han är ju bara fööör snäll! Han är licksom rolig och RIKTIGT snäll:)
imorgon ska jag te skolan igen. får ÄNTLIGEN göra SO provet. önska mig lycka till! haha. va har ni gjort idag?
jag vet att det inte är många som svarar på när jag ställer frågorna men läsare det har jag några iaf:)

nu måste jag gå ska gå igenom pappren till SO:n ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0