Poesi av Tranströmer.

Hehopp

sitter och skriver lite om en poet vid namn Tomas Tranströmer. Min handledare tyckte inte att det var bra att jag skrev om Hjalmar Procope för han är inte så känd tyväär. haha så nu får jag skriva om allt :( Idag var jag i skolan det var lite flumm. men jag hann inte göra så mkt det var ju bara 3 timmar men ändå:)

Jag glömmde att skiva om min lilla träff igår. Jag var ju i stan köpte skor men inte strumpbyxor för dom fanns inte men iaf när jag skulle till Stadum så var jag så koncentrerad att jag gick på ett gäng. Jag mumlade förlåt jätte snabbt och kollade upp då står några från IDOL där :O haha snacka om pinsamt jag gick därifån så fort som möjligt. Jag tyckte det blev lite pinsammt. fan också att jag inte hade kameran och att jag inte var modig nog å snacka haha. men kul att se dom vet det iaf:)

nu måste jag fortsätta. får se va jag gör ikväll. Kanske slår en pling till monica:)

Puss hej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0