SÅ JÄVLA FUCKING SUR!!!

hej hej.
måste bara få ut min ilska lite grann! ASSÅ HUR I HELVETTE TÄNKER NI? SKULLE INTE VI VARA TSM ALLIHOPP?! NU BLEV DET NI! OKEJ JAG FATTAR ATT NI INTE VILL HA MIG MEN LITE SNYGGARE KUNDE NI HA GJORT!? ASSÅ ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD NU.

uf det kändes lite skönt. iaf så var jag sjuk idag. på morgonen sa mamma att jag fårgå till doktorn och kolla halsen gjorde jag det nej(a) haha. men inan det åkte jag med henne till Stadium och köpte skor 3 för 2 u know:) jag valde ett par svarta haha sen släppte mamma av mig vid doktorn och åkte till jobbet. eftersom jag inte gick dit luffade jag lite och köpte ett par olivgröna strumpbyxor gillar de faktist :) sen har jag varit hemma mest och lallat:) haha va har ni gjort idag? köpt ngt snyggt? lr blivit sura på några som jag? haha

nu är det iaf lov sååå skönt! :) haha vad ska ni göra under lovet?  jag ska till skolan och göra proven jag missa den här veckan :P nu måste jag gå. jag och pappa lagar mat  det blir grillad Lax och potäte :) puss hej ha det bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Om ni mnear oss så var det Sarah som sa att ni inte ville komma för att ni inte var "bjudna". Ingen var bjuden, och vi bestämmde det i torsdags när du inte var där, så... Vi bara pratade om att vi kanske skulle sova hos mig allihoppa och när jag inte var där i onsdags sbörjade clara och dom prata om det. Snacka om att ha förutfattade meningar?

2008-10-25 @ 19:17:02
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0