Sweeny todd

hej hopp
tänkte morgon blogga igen har lite tid över om 10 minuter ska jag tagga.
som sagt så fyllde min bror år i fredags då kom det massor me folk. Lördan var hellt KUL! haha? först under dagen var det tråkit. klockan 3 tro undervisning och sen snabbt hem packa och åka till sara på FILMKVÄLL!! haha:D
vi hade hyrt lokal å allt :D jag skulle möta några sötisar på t-banan klockan 6 men jag var lite tidig så jag lämnade  min packning i lokalen och gick för att möta de. till slut kom Klara Josefine Cassie och Engla. vi gick och lämnade deras packning sen var Sarorna hungriga så vi gick och köpte mat och snack. det var ju filmkväll så :D

Kvällen var underbar med Sminknig film som Sweeny todd mat vänner och sång! haha gissa när jag gick och la mig? typ vid halv 7 på morgonen och vakna klockan 11 GISSA OM JAG VAR TRÖTT? :D
tack tjejet för en underbar helg:)

nu måste jag gå om jag ska hinna till bussen ha det såå bäst allihopp :D//karolina

Kommentarer
Postat av: Hanna

Måste också se den, orkar bara inte med alla som sjunger;)

2008-10-06 @ 16:39:50
URL: http://fjorton2.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Hörru, langa bilder då så fixar jag dt ;)

2008-10-06 @ 18:40:27
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0