To say GoodBye

I can honestly say
You've been on my mind
Since I woke up today, up today
I look at your photograph all the time
These memories come back to life
And I don't mind

I remember when we kissed
I still feel it on my lips
The time that you danced with me
With no music playing
I remember those simple things
I remember 'till I cry
But the one thing I wish I'd forget
The memory I wanna forget
is goodbye

I woke up this morning
And played our song
And through my tears I sang along
I picked up the phone and then
Put it down
Cause I know I'm wasting my time

And I don't mind

I remember when we kissed
I still feel it on my lips
The time that you danced with me
With no music playing
I remember those simple things
I remember 'till I cry
But the one thing I wish I'd forget
The memory I wanna forget

Suddenly my cell phone's blowing up
With your ring tone
I hesitate but answer it anyway
You sound so alone
And I'm surprised to hear you say

You remember when we kissed
you still feel it on your lips
The time that you danced with me
With no music playing
You remember those simple things
We talked 'till he cried
You said that your biggest regret
The one thing you wish I'd forget
saying goodbye

Saying goodbye
Oh, Goodbye

Typ Bästa låten?
iaf. Så måste man säga Hej då till vissa fast man inte vill det. Till en Pojkvän som sårat, till en Nära person som gått bort eller något så enkelt som en kompis som har svikit. Jag vet att vissa av mina kompisar kan jag Lita på upp till hundra som tex Sarah Sara och inte minst min barndomsvän Monica. Jag vet att de kommer finnas där. Kanske inte i levande format alltid för vänner skills åt i vissa stunder och man vet inte när man får de dem igen. Men minnen med dem kommer alltid att finnas kvar i hjärtat Djupt där inne för man glömmer inte trogna kompisar i första taget. Dom man värkligen älskar med sitt hela hjärta och bara vill vara med dem hela tiden. Umgås, snacka, gråta, allt kan man göra med dem. Det är sånna kompisar som värkligen stannar i minnet! En så länge medans vi fortvarande är så nära varandra vill jag bara säge en sak Jag älskar er.

Men vi får inte glömma att även fast man liter på en VÄN så betyder det inte alltid att den är äkta. att när som hällst kan den bara svika en. Och många säger att man glömmer den ganska fort. Men vet ni va jag tror? Jag tror att dom fortvarande kommer vara kvar i ens hjärta. visst kanske med inte lika bra minnen alltid. men kommer iaf vara där. för en person man en gång älskat glömmer man ju inte så fort. även fast den svek.

Jag har ingen aning vart det här leder men jag ville ha en stund där jag kunde skriva ut mina tankar. och ni som fortvarande läser det här. haha sött säger jag bara ni kunde slutat när ni ville men fortsatte? Komentera om ni tycker ngt speciellt om inlägget? Lr om ngn tanke ni har om mitt tänkande.:)

nu ska jag iaf fixa lite the som jag börjat kalla det och kolla på ngn bra film typ Disney lr så. kommer säkern inte orka med ett inlägg till i kväll men vi får se. Ha det bäst <3

Kommentarer
Postat av: Sara :)

<33333

2008-10-26 @ 00:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0