<3

hejsan sötnötar som sagt så bloggar jag lite när jag har lust och nu har jag riktigt tråkit har suttit me engelska orden hela kvällen men fattar nada. vi får se om jag kommer ihåg ngt imorn. iaf så kom min lillasyster och vi gav oss iväg till basketen. jag betalade hennes basket för terminen och gich ut och spelade lite basket själv hade nämligen me mig en basketboll hemifrån (snacka om att jag har tränat) sen kom Weronikas kompis Rania och hennes bror Haitem så jag och han spela lite boll sen var det bara han som spatkade mest på den haha :). sen kom mor och hämtade oss och vi åkte hem det var inge mer med det. vad har andra för sig? jag tråkar som sagt. fast jag är död i stortsätt så jag ska nog säga HELLO to my bed :) haha fyfan och imorn är det gympa igen jag kommer få värsta träningsvärken (A)

ha det bäst sov gött ♥ Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0