<3

hej hopp vet att jag inte skrivit  men som vanligt pallar jag inte för att min bdb är hemsk! haha men Cassie ska hjälpa mig med det :) idag var det skola vi var skogsmullar på morgonen i typ 2 timmar men massor av letande av insekter och växter sen var man tvungen att gå tbx för att ha VG seminarie som jag tror att jag klarade ganska bra :) efter lunch var vi tvungna att skriva om en av insekterna vi hittat och min grupp skrev om Korsspindeln vi hittade :) Efter skolan var det kör och vi sjöng "En helt ny värld" låten från aladdin den är underbar :) nu måste jag jobba med mitt engelska steg 17 som ska fan va klart te imorgon :) ha det så bäst <3

ajusste ska försöka ladda in en låt som gör mig altid på gött humör jag tror nog många känner till den om dom var ett lika stort fan av Ariel Sjöjungfrun.
 
det gick inte så bra men dom som vill får länken :)
 http://www.youtube.com/watch?v=BYuXnlMD9pc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0