Bloggar efter 2 månader :)

hmm nu tänker jag lägga in ett inlägg efter hur mkt 2 månader? men det är bara för att söta lilla hanna bad om det:) haha :P som vanligt har jag ju ofc inte bloggat för jag tycker min blogg är skit ful. men Cassie kan aldrig sätta sig och fixa den fast hon lova haha(A)  ja det har inte hänt så mkt under de senaste 2 månaderna. Skola Skola och Igen Skola. vi hade orientering och jag hoppas jag blir godkänd på vg fast jag och Sara inte tog den sista lättaste kontrollen men det var bara för att tiden var slut... klockan är ganska sent så jag tänker faktist gå och lägga mig jag kan LOVA att jag bloggar imorgon för att det är tjej gympa BOX så jag måste ofc säga hur det gick :) ni får ha det så bäst ! <333






Ajusste Lilla söta Hanna har också en blogg fjorton2.blogg.se SPANA IN DEN !

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha visste att du skulle blogg! Keep it going söta Karro!:) Var boxningen kul?:)

2008-09-23 @ 16:24:07
URL: http://fjorton2.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sööööt bild! :D

2008-10-07 @ 07:48:57
URL: http://iennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0