Boxning och 500 meter.

Hello idag vet det tjej gympa och vi hade boxning me Reza och jag lovar att VARJE MUSKEL GÖR ÒNT! vårt pass var inte en timme som vanligt utan en timme och en kvart typ och han körde på som fan. efter det var vi alla döda men jag och Cassie har bestämt att vi ska simma varje vecka och vi lägger till för varje vecka som kommer idag vart det 500 meter. nu är jag helt död JAG LOVAR!

min lilla syster ska ha Basket snart men hon är typ borta:o jag har ringt å så men hon har inte svarat en. hmm mysko men who bryr sig? jag är gla om jag slipper följa med henne :) haha vad han ni gjort idag? har dagen varit lika jobbig som min? haha
jag lägger in några bilder från badet senare men ikväll blir det Idol och glass vafan :P haha

Ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0